tisdag 14 augusti 2012

hanna widerstedt och jockiboy?

Alltså jag fattar mig inte på Hanna Widerstedt och Jockiboy, seriöst
har dom verkligen INGA hjärnceller eller stop någonstans.
Hur kan man vika ut sig på det sättet som dom gör.

Hanna Widerstedt tycker jag nästan bara synd om. Hon verkar vara en vilje stark tjej men använder sina viljor helt åt helvete.

Jockibois, hur tjejer vill ligga med honom fattar jag inte? Jag hade aldrig velat. Kleta in sig med skit och visa snorren för alla, seriöst vad har brunnit i huvudet på honom?

Dom har ju verkligen sabbat sin framtid.

Vem vill anställa dom till sitt företag?. Jag hade aldrig velat jobbat ihop med dom, har dom tur kan dom kanske få ett uppdrag i en porrfilm men inte ens de hade jag velat anställa dom till.

Jävla äckel människor.

Sen hur Peter08 kan utnytja hanna för mer läsare seriöst....Skulle kunna ge den blonderade apan en smäll.


Undra om människian igentligen är medveten om att hon kommer leva på soc om dom ens vill hjälpa henne och få käka knäckebröd resten utav livet....

Nu ska jag iallafall iväg och jobba :D.

Ny duschad = backslick

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar